Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Honda motor

62termék
Készleten
Cikkszám:
078169
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
665 990 Ft
Készleten
Cikkszám:
078022
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 525 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078016
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
405 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078011
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
352 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078160
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
673 900 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078159
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
632 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078163
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
649 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078161
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
649 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078162
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
702 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078001
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 044 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078028
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 255 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078003
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 105 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078018
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 235 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078032
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 245 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078029
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 166 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078034
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 368 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078031
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 201 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078021
Indítás:
Kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 140 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078033
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 350 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078036
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 411 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078009
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 299 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078043
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 859 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078041
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
L (hosszú)
1 521 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078037
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 525 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078010
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 394 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078012
Indítás:
kézi
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 261 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078042
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 823 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078040
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
M (rövid)
1 509 990 Ft
Rendelésre
Cikkszám:
078044
Indítás:
elektromos
Hajtómű hossza:
XL (extra hosszú)
1 981 990 Ft
 
62termék

HONDA. MÉLTÓ NEVÉHEZ A VÍZEN IS!

2021-től 3+2 év jótállás minden regisztrált Honda motorra!

A motorok megbízhatóságáról szerzett tapasztalatainkat felhasználtuk a hajók, csónakok külmotorjainak kifejlesztésekor, hogy Önnek a vízen is ugyanezt a díjnyertes minőséget nyújtsuk.

Néhány érv és példa:

Kiegyensúlyozott motor
A 115 lóerős motornak két kiegyensúlyozó tengelye van, amelyek kiiktatják a motor belső, működéséből adódó rezgését, hogy zavartalan működést biztosítson minden fordulatszámon.

Röpsúlyos kuplung
Ez a specifikáció fenntartja a zavartalan üresjáratot, amíg az alapjáratnál magasabb gázszintre váltunk , azután automatikusan összekapcsolja a propellerrel.

Kétlépcsős légbeszívás
A legtöbb 4 ütemű motor hosszú szívócsövet használ, hogy levegőt juttasson a hengerfejbe. A Honda változtatható légbeeresztő rendszere a nyomáskiegyenlítő kamrát használja az iker pillangó szelepekkel, hogy irányítsa a levegőáramlás mennyiségét az égéstérbe. Az eredmény egy egyszerű, kompakt kivitel, amely tökéletesíti a teljes működést.

Motor irányítási rendszer
Az ECM 18 különböző érzékelőtől fogadja jeleket, így elősegíti az azonnali indítást, a zavartalan működést, a kiemelkedő teljesítményt,és a kiváló üzemanyag-felhasználást.

A legnagyobb teljesítményű töltőtekercs
A 15/20 LE-s motorokon a 12 Amperes töltőtekercs biztosítja a folyamatos akkutöltést, amely kategóriájában egyedülálló.

A legnagyobb hengerűrtartalom 
A 15/20 LE-s motorok 54 cm3 –es hengerűrtartalmával kategóriájának bajnoka.

A legnagyobb hengerűrtartalom a 115 LE-s motorok között
A 350 cm3-es űrtartalmukkal a 115 LE-s motoroknak van a legnagyobb hengerűrtartalma ebben a lóerő csoportban. Továbbá a hosszú löketű tervezésnek köszönhetően a világ legerősebb motorjává vált saját kategóriájában.

Nagy hengerűrtartalom 200/225 LE, V6
Erős, kompakt, 24 szelepes SOCH design. A hosszú beömlő csatorna  hiányában, a keskeny V6 kialakítás kínálja a legjobb teljesítményt és tartósságot, amely a Honda autómérnöki kiválóságán alapszik.

A legkönnyebb 4 ütemű 15/20 LE-s motor
46,5 kg-jával egyesíti a 4 ütemű motor hatékony, egyenletes működését  a legkönnyebb súllyal, ezzel kategóriájában egyedülálló.

A legkönnyebb 4 ütemű 50 LE-s motor
A legkönnyebb 50 LE-s 4 ütemű motor, ami kapható a piacon. Tökéletes csónakázáshoz, alumínium horgászcsónakokhoz és az egyre elterjedtebb a dinamikusan fejlődő motoros horgászcsónakok piacán is.

Nemlineáris felfüggesztés
Szabadalmaztatott, nem egyenes vonalú gumi foglalatok gondoskodnak a zavartalan működésről, minden fordulatszámon.

Eltolt főtengelyű tervezés
Ez helyezi el a hengerfejet közvetlenül a „kereszt” tengely felett, csökkenti a rezgést, növeli a teljesítményt és kezeli a motor tulajdonságait.

Könnyített kipufogás
A fordított, könnyített kipufogás több erőt ad az irányváltásnál, mert minimalizálja a kavitációt a propeller lapátai körül.

Torziós csillapító
Néha lendkeréknek hívják, a hengerfej kiinduló pontja mellett helyezkedik el. Ez a tervezés levezeti a súlyközéppontot, hogy javítsa a kezelhetőséget és a hajótest irányíthatóságát.

Kettős kipufogó
A versenyek társak kipufogóinak útvonala áthalad az olajtartály közepén, ezzel felmelegítve az olajat. A Honda kettős kipufogója körülöleli az olajtartályt csökkentve a hő felhalmozódást, ezzel fokozva a motor hatásfokát és teljesítményét.

90 Amperes töltőtekercs
Egy kipróbált szíjhajtású töltőtekercs, ami csökkenti a hőt a motorban és nagyobb akkumulátortöltési kapacitást biztosít.

Kettős vezérlésű vezérműtengely (DOHC)
Az erős, kompakt, 24 szelepes, kettős felső vezérműtengelyes tervezésnek köszönhetően több szelep emelkedik ki annak érdekében, hogy több levegőt nyomjon a motortérbe és ezzel nagyobb teljesítményt biztosítson. Az így kialakított vezérműtengely könnyű hozzáférést és szabályozhatóságot biztosít a szelephimbához. Nincs szükség alátétre és többszörös hibakeresésre.

Teljes égés visszajelző
Ez a szabályzó egy oxigén szenzor és a motor visszajelző rendszer segítségével automatikusan beállítja a levegő-üzemanyag keveréket ahhoz mérten, hogy milyen a sebesség és a terhelés – ezzel maximalizálja a teljesítményt, a teljes fordulatszám tartományban , melynek köszönhetően 20 %-kal jobb üzemanyag fogyasztást érhetünk el siklás közben 2000-4500 fordulatszám között.

Három utas hűtési rendszer
3 különböző hűtési rendszer tartja a hengerfejet hűvösebben, ezzel is biztosítva a hosszú élettartamot.

VTEC
A váltakozó idejű elektronikus szelepvezérlési rendszer biztosítja a legjobb teljesítményt minden fordulatszámon – a „kímélő bütyökorrok” használatával működteti a légbeeresztő szelepeket alacsony fordulatszámon; 4500-s fordulatszámon összekapcsolja a nagy teljesítményű kimeneti „bütyökorrot” a magas fordulatszámú működéssel.

4 lépcsős felületvédelem
Annak érdekében, hogy motorja védett legyen a rozsdásodás ellen, minden Honda motor záródása és eleme vagy rozsdamentes acél, vagy speciálisan kezelt „Draco”-anyag. Minden elektromos csatlakozó szorosan lezárt, hogy védett legyen a vízszivárgástól, és könnyen használható édesvíz-öblítő nyílás segítségével kimosható a sós víz motor belső részéből. A Honda különös figyelmet szentel a motor korrózió elleni védelmére, amely a motor külsejét is megvédi. Minden Honda motor szabadalmaztatott, dupla záródású, több rétegben festett.

A 4-ütem előnyei
A tapasztalat sokat számít és a Honda 40 éve forgalmazza a 4 ütemű csónakmotorokat Amerikában; vezetőként a 4 ütemű technológiában.
Amíg a 2 ütemű motoroknak szükségük van benzinre vagy levegőre, hogy egy vékony olajréteggel megvédjék a legfontosabb alkatrészeket, addig a 4 ütemű motorjaink minden belső alkatrészén nyomás alatt olajbevonat képződik. A lyukak a 2 ütemű motorok hengereiben és dugattyúiban felgyorsítják a dugattyúkat és hengerek kopását. Mivel nincs szívónyílás és nincsenek kipufogó pontok a 4 ütemű hengerekben vagy dugattyúkban, nagyobb tűréshatárral tud üzemelni a hosszabb élettartam érdekében.

Egyszerű karbantartás
A Honda csónakmotorokat nagyon könnyű kezelni. A szűrőjük miatt és a menethűtésű 4 ütemű tervezésnek köszönhetően a Honda csónakmotorok kevesebb karbantartást és javítást igényelnek, mint 2 ütemű társaik. Minden Honda Marine motort úgy terveznek meg, hogy elősegítse a könnyed kezelhetőséget minden tulajdonosi igényt kielégítve. Például az olajszint ellenőrzése és az olajcsere ugyanúgy történik, mint egy autónál. Az évenkénti olajcsere és a főbb alkatrészek olajozása megvédi a motort az egész év során.

  • kevesebb karbantartás, mint a kétüteműeknél
  • kényelmes olajcsere
  • rácsavarható szűrő
  • olajozás csak az éves karbantartás során

Aktuális típusismertető táblázat, a motorok felszereltségéről és ezek jelöléseiről: