F 6-9,9

Nézet:
Sorrend:
Rendelhető
078308
Karos, berántós, kézi felhajtássalF = Négy hengeres6 = 6 LEC = C GenerációM = Berántós (kézi indítású)H = Kézi felhajtással (kormányrúd)L = Hosszú fartükör magasság2011-es modellek szériatartozáka: csiga Műszaki adatok   Motortípus: 4-ütemű Hengerűrtartalom: 139 cm³ Hengerek száma: 1 Furat x Löket: 62 mm x 46 mm Maximális teljesítmény: 4,4 kW / 5,500 rpm Teljes gáz fordulatszám tartománya:...
488 000 Ft
Rendelhető
078307
Karos, berántós, kézi felhajtássalF = Négy hengeres6 = 6 LEC = C GenerációM = Berántós (kézi indítású)H = Kézi felhajtással (kormányrúd)S = Standard fartükör magasság2011-es modellek szériatartozáka: csiga Műszaki adatok   Motortípus: 4-ütemű Hengerűrtartalom: 139 cm³ Hengerek száma: 1 Furat x Löket: 62 mm x 46 mm Maximális teljesítmény: 4,4 kW / 5,500 rpm Teljes gáz fordulatszám tartomány...
488 000 Ft
Rendelhető
078309
Karos, berántós, kézi felhajtássalF = Négy hengeres8 = 8 LEC = C GenerációM = Berántós (kézi indítású)H = Kézi felhajtással (kormányrúd)S = Standard fartükör magasság2011-es modellek szériatartozáka: csiga, üzemanyagtartály Műszaki adatok   Motortípus: 4-ütemű Hengerűrtartalom: 197 cm³ Hengerek száma: 2 / Egysoros Furat x Löket: 56.0 mm x 40.0 mm Maximális teljesítmény: 5.9kW / 5,500 rpm T...
848 000 Ft
Rendelhető
078310
Karos, berántós, kézi felhajtássalF = Négy hengeres8 = 8 LEC = C GenerációM = Berántós (kézi indítású)H = Kézi felhajtással (kormányrúd)L = Hosszú fartükör magasság2011-es modellek szériatartozáka: csiga, üzemanyagtartály Műszaki adatok   Motortípus: 4-ütemű Hengerűrtartalom: 197 cm³ Hengerek száma: 2 / Egysoros Furat x Löket: 56.0 mm x 40.0 mm Maximális teljesítmény: 5.9kW / 5,500 rpm Tel...
848 000 Ft
Rendelhető
078383
4 ütemű, 9.9 LE, hosszú trib

Vessen egy pillantást a pehelykönnyű, de ugyanakkor nagy teljesítményű motorjainkra
Az igazán nagy vízi teljesítmény nem feltétlenül jelenti azt, hogy nagy, súlyos külmotort kell cipelnie a csónakig, mert az F8 és az F9.9 tökéletesen hordozható. Ehhez hozzájárulnak a kényelmesen használható beépített hordozófogantyúk is.
Élvezze a csendes működést és a kiváló üzemanyag-fogyasztást, valamint az egyenletes, megbízható teljesítményt és nyo...
1 178 000 Ft
Rendelhető
078384
4 ütemű, 9.9 LE, rövid trib

Vessen egy pillantást a pehelykönnyű, de ugyanakkor nagy teljesítményű motorjainkra
Az igazán nagy vízi teljesítmény nem feltétlenül jelenti azt, hogy nagy, súlyos külmotort kell cipelnie a csónakig, mert az F8 és az F9.9 tökéletesen hordozható. Ehhez hozzájárulnak a kényelmesen használható beépített hordozófogantyúk is.
Élvezze a csendes működést és a kiváló üzemanyag-fogyasztást, valamint az egyenletes, megbízható teljesítményt és nyom...
1 178 000 Ft
Rendelhető
078385
4 ütemű, 9.9 LE, hosszú tribVessen egy pillantást a pehelykönnyű, de ugyanakkor nagy teljesítményű motorjainkraAz igazán nagy vízi teljesítmény nem feltétlenül jelenti azt, hogy nagy, súlyos külmotort kell cipelnie a csónakig, mert az F8 és az F9.9 tökéletesen hordozható. Ehhez hozzájárulnak a kényelmesen használható beépített hordozófogantyúk is.Élvezze a csendes működést és a kiváló üzemanyag-fogyasztást, valamint az egyenletes, megbízható teljesítményt és nyomatékot. A Yamaha CDI-gyújtásre...
988 000 Ft
Rendelhető
078386
4 ütemű, 9.9 LE, rövid trib., berántósVessen egy pillantást a pehelykönnyű, de ugyanakkor nagy teljesítményű motorjainkraAz igazán nagy vízi teljesítmény nem feltétlenül jelenti azt, hogy nagy, súlyos külmotort kell cipelnie a csónakig, mert az F8 és az F9.9 tökéletesen hordozható. Ehhez hozzájárulnak a kényelmesen használható beépített hordozófogantyúk is.Élvezze a csendes működést és a kiváló üzemanyag-fogyasztást, valamint az egyenletes, megbízható teljesítményt és nyomatékot. A Yamaha CDI...
988 000 Ft
Nézet:
Sorrend:

Ahhoz, hogy hasítsuk a vizet, nincs szükség nagy, nehézkes külső meghajtásra. Az F8 és F9,9 motorok beépített hord fogantyúval vannak ellátva.

Amint elindulsz velük a vizen, felfedezheted a halk működés, a gazdaságos fogyasztás, a megbízható teljesítmény és a lenyűgöző nyomaték élvezetét. A Yamaha biztosítja a CDI gyújtás rendszert, könnyített indítást, az előre-semleges-hátra sebességváltást a könnyű, biztonságos kezelés érdekében.

Az F8 és F9,9 széleskörű megoldást nyújt a hajózáshoz: rövid kiruccanásokhoz, erős igénybevételekhez, expedíciókhoz vagy akár egy rövid horgász kalandhoz.



Édesvizes öblítési rendszer

Az elölről könnyen hozzáférhető csatlakozón keresztül lehetséges kiöblíteni a sót és a szennyeződéseket a motor hűtőköréből beindítás nélkül. Ezzel hatékonyan megelőzhető a korrózió és meghosszabbítható a motor élettartama - elég egy vízcsövet csatlakoztatni.

Sekélyvízi hajtásrendszer

A Yamaha sekélyvízi hajtásrendszerének köszönhetően magabiztosan közelíthet a parthoz. A rendszer védelmet nyújt a propellernek a sötét állóvízben vagy a kristálytiszta tengeren is, így olyan közel mehet a parthoz, amennyire csak szeretne.

Védelem a sebességben indítás ellen

A sebességben történő indítás káros lökést adhat a csónaknak. A Yamaha védelmi rendszere azonban szükségtelenné teszi az aggodalmat. A manuális indítású modelleken az indító rögzítve van, ha a váltó nincs üresben. Az elektromos indítású változatokon az indítómotor nem kap áramot, amíg a váltó nem kerül üresbe.

Yamaha 4 ütemű motor

Yamaha motorok az eredeti 2 ütemű változatok kis súlyát, kompaktságát és megbízhatóságát ötvözik a 4 ütemű technológia előnyeivel, azaz az alacsony fogyasztással, és az egyenletesebb és környezetbarátabb működéssel. Büszkék vagyunk arra, hogy a Yamaha motorokat az alapoktól tervezzük meg, és nem szokványos autómotorokat alakítunk át hajómotorrá.

TCI mikroszámítógépes gyújtásrendszer

A felhasználók fontosnak tartják a könnyű indítást, hogy problémák nélkül elindulhassanak a vízre rövid idő alatt. A Yamaha gyújtásrendszere szilárdtest-félvezető alkatrészeket használ mozgó alkatrészek helyett, és ezzel biztosítja azt a megbízható indítást és folyamatos, kiváló teljesítményt, amelyről a Yamaha hajómotorok világszerte híresek.

Yamaha korrózióvédelem

A motornak megbízhatónak kell lennie. A Yamaha külső hajómotorok megbízhatóságukról és értékállóságukról híresek. Ennek alapvető záloga az egyedi YDC-30 alumíniumötvözet, amely védi a motor külső részeit, a horganyzott minőségi rozsdamentes acél, és az 5 rétegű külső bevonat, amely hosszú ideig védi a motort kívülről és belülről.