Kérdésed van? Fordulj hozzánk bizalommal!

Információk     ÜzletekSzolgáltatások  Elérhetőség 

Suzuki



Újraértelmezett 4 ütemű csónakmotor-gyártás


1998-ban a Suzuki bemutatta első benzinbefecskendezéses 4 ütemű motorját. Mára a Suzuki teljes palettát ajánl 40 erőteljes motorral, amelyből 21 modellben megtalálható az elektronikus befecskendező rendszer.

Haladó újítások és merész ötletek sora jellemzi a fejlesztést, amely meghozta gyümölcsét a Suzuki számára, és négy nemzetközi díjat is begyűjtött az áttörő fejlesztésekért. Ugyanakkor a Suzuki megszerzett egy olyan pozíciót, ami a díjaknál sokkal nagyobb jelentőséggel bír. Elnyerte a hajósok szívét, és elismerését parttól partig világszerte.

Ha előtted a nyílt tenger, és az egész nap, akkor a hajón nincs hely a második legjobbnak. A hajózás küzdelem a vízzel, és a Suzuki csónakmotor ereje az ember legfőbb fegyvere. Erő, amely tetszőleges távlatokba elrepít. Rátermettség, amely lehetővé teszi az ember számára, hogy gyorsabban és messzebb jusson, mint addig valaha. És persze a szigorú megbízhatóság, hogy nap nap után megtehessük, szezonról szezonra, a legváltozatosabb körülmények között.


Bemutatkozik a világelső a 4 ütemű csónakmotor-gyártásban

Könnyű azt mondani, hogy te vagy az első, de nagyon nehéz tartalommal megtölteni az állítást. A Suzuki állja a szavát és biztos abban, hogy V6-os 4 ütemű csónakmotorjaival nem ér fel a világon egy márka sem. Egyetlen más motor fejlesztésére sem fordítottak akkora gondot, és egyetlen más motor megalkotásánál sem vették annyira figyelembe a felhasználói igényeket, mint a Suzukik esetében.

És egyik sem bír olyan előkelő származással, mint az a motorcsalád, amelynek díjnyertes 4 üteműi tényleg világelsővé teszik a Suzukit a 4 ütemű befecskendezős csónakmotorok között. A Suzuki az a motor, amely arra készült, hogy áttörje a hullámokat. A csillapíthatatlan és nyughatatlan erő, a hihetetlen gazdaságosság és egyediség, amely beírja nevét az ember tudatába.

A Suzuki új standardokat állított fel a 4-ütemű csónakmotor-gyártásban, amelyek a hatékonyságra, gazdaságosságra, teljesítményre és legfőképpen az élményre helyezik a hangsúlyt. És ez a technológia négy termék-díjat hozott a Suzukinak. Egyedül a Suzuki kínál modellpalettájában három V6-os 4 ütemű modellt is, amelyek 250, 225 és 200 lóerősek, hogy még jobban megfeleljen a felhasználók széleskörű elvárásainak.


Folyamatosan változó szelepvezérlés

A teljesítményre hangolt vezérlés kiváló csúcsteljesítményt nyújt a motoroknál, és nagy gyorsulást tesz lehetővé alacsony és közepes fordulatszám-tartományokban is. A nagy teljesítményű motorok szelepösszenyitással operálnak, egy rövid ideig mind a szívó mind a kiömlő-szelep nyitva van. Ennek az időtartománynak a hosszát vezérli motor a szívószelep nyitásának időzítésével. Így nem csak gazdaságosabb, környezetbarátabb, de erősebb is lett.

Többcsatornás szívórendszer

Egy belsőégésű motor légszivattyú is egyben, hiszen az égéshez levegőre van szükség, továbbá az égés után a gázoknak ki kell ürülniük az égéstérből. Ezért a hatékony be és kiáramlás elengedhetetlen a nagy teljesítmény eléréséhez. Ezért a szívóoldalt úgy alakították ki, hogy alacsonyabb fordulatszámon a levegő a motorba a motorhoz hangolt szívócsöveken jut el, míg magasabb fordulatszámon egy rövid csövön éri el a motort, így nagyobb mennyiségű levegő kisebb ellenállással éri el az égésteret, növelve ezzel annak teljesítményét.

A legnagyobb lökettérfogat, a legtöbb erő, a legkisebb súly

A Suzuki érte el a legnagyobb lökettérfogatot 4 ütemű csónakmotorjaiban. A 3614 ccm-es lökettérfogattal 250 LE teljesítményt produkál, amelyre egyetlen más csónakmotor sem képes. De a nagy teljesítmény ne tévesszen meg senkit. Ez nem jelenti kötelezően azt, hogy a Suzuki motorjai egyben nehezek is. A Suzuki 263 kilogrammos súlyával könnyebb, mint a többi gyártó motorjai.

A csónakmotoroknál a Suzuki alkalmazta először a 32 bites elektronikát, és a nagyon finoman hangolt befecskendező-elektronikát. A "direkt gyújtás" kiküszöböli az interferenciát, és teljesítőképes. Az 55 fokos blokkelrendezés garantálja a motor optimális méretét, amely így optikailag is élmény a fartükrön. A nagy átmérőjű propeller a mögötte rejlő teljesítménnyel hatalmas mennyiségű víz megmozgatására képes.

A tartósságot a 4 rétegű felületkezelés biztosítja. Az alumínium házat egy korrózió-gátló réteggel vonják be, amelyet egy elsődleges epoxi-alapú alapozás követ, erre visznek fel egy akril-alapozót és ezt követően kerül a motorra a fekete metálfényezés. A fényezést egy lakkréteggel védik meg a külső hatásoktól.

A MODELLKÓDOK BETŰJELEINEK ÉRTELMEZÉSE

S: SZTENDERD HAJTÓMŰHOSSZ (15 col)
L: HOSSZÚ HAJTÓMŰ (20 col)
X: EXTRAHOSSZÚ HAJTÓMŰ
XX: ULTRAHOSSZÚ HAJTÓMŰ
E: ELEKTROMOS ÖNINDÍTÓ, KORMÁNYRÚD
R: ELEKTROMOS ÖNINDÍTÓ, TÁVIRÁNYÍTÁS
T: ELEKTROMOS ÖNINDÍTÓ, TÁVIRÁNYÍTÁS, SZERVO TRIMELÉS ÉS KIEMELÉS
Z: ELLENTÉTES FORGÁSIRÁNY
P: VÁLTOZTATHATÓ FORGÁSIRÁNY