Epropulsion

FIGYELEM!

AZ EPROPULSION MOTOROK BESZERZÉSI ELSZÁMOLÁSA EUROBAN TÖRTÉNIK. A HONLAPON MEGJELENŐ FORINT

ÁRAK TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰEK, AZOK A RAKTÁRON NEM LÉVŐ TERMÉKEK MEGRENDELÉSEKOR VÁLTOZHATNAK.

 

 

Komoly versenytársat kapott a német precizitás elektromotoros megnyilvánulása, a Torqueedo. A márkára jellemző szögletesen modern, hangsúlyozottan indusztriális stílus az Epropulsion motorjain is fellelhető, és az erős hasonlóság nem véletlen. A tajvani gyártó a Torqueedo által évek óta kisajátított piaci szegmenst vette célba, rögtön több modellel, igény szerinti kormányzási móddal és szárhosszal, valamint egy kajakra, kenura szerelhető mini motorral, valamint egy perem motorral.
Az Epropulsion 2018-as piacra kerülését nagy várakozás előzte meg, mert noha felbukkantak bemutató darabok a 2017-es őszi hajókiállításon, a tényleges forgalmazással gondosan megvárták a szezonkezdetet.
A vízen 3 modell különböző változataival találkozhatunk. Az alapgép a Spirit, kb. a 3 LE benzines motor erejével készül a vízek meghódítására, a Navy ugyanezt 6 (Navy 3.0) és 9 (Navy 6.0) lóval próbálja. Mindkét utóbbi típus rendelhető kézi, vagy távkaros irányítással, a Navy 3.0 rövid, vagy hosszú tribbel, a Navy 6.0 csak rövid tribbel. A meghajtásról a már jól bevált lítium-ionos akkuk gondoskodnak, amelyek nem olcsók, de tényleg nagyon takarékosak és megbízhatóak. Míg a Spirit modelleknél az akku tartozék, a Navy-nál külön kell megvásárolni.

FIGYELEM! 2021-től a Navy motorok alapból távkaros változatban jönnek ki a piacra, a kézi karos motor fejegységét külön kell megvásárolni.

Néhány érdekesség a motorokról:
- a Spirit akkumulátora lebeg a vízen, ha véletlenül beleejtenénk
- a készülékek digitális kijelzője egyúttal napelem is
- a beépített biztonsági kapcsoló azonnal leállítja a motort, ha a csiga bármivel ütközik
- a motorok szénkefe nélküliek, és egyenárammal működnek
- a Navy motorokhoz két különböző, eltérő menet emelkedésű csigát kapunk
- a motorok nagyon csendesek, max. 60 dB hangosak (halkak)

További információk, leírások, műszaki és összehasonlító adatok: 

              
https://www.epropulsion.com/


És hogy mit tudnak a valóságban?

 

Nézet:
Sorrend:
Rendelhető
901267

20 amperes, 48 V-os töltőkészülék Navy és POD-Drive akkumulátorokhoz.

Max. Kimeneti áram (110 V): kb. 20A
Maximális bemeneti áram (110V): 12A
Párhuzamos csatlakozás: max. 8 egység

139 890 Ft
Rendelhető
901269

30 amperes, 48 V-os töltőkészülék Navy és POD-Drive akkumulátorokhoz.

Rendkívül hatékony töltő E40, E80 és E175 akkumulátorokhoz.

Maximális kimeneti áram (220V): 30A
Maximális bemeneti áram (220V): 9A
Párhuzamos csatlakozás: max. 8 egység

177 990 Ft
Rendelhető
901999

2021 újdonság!
Vészleállító biztonsági karszalag Epropulsion Evo motorokhoz.

Könnyen használható, még több biztonság
Fedélzeti védelem
Vezeték nélküli kapcsolat 
Vízálló IP 67
Maximum csatlakozás 8 csuklópánt 

A biztonsági csuklópánt az Evo kézikarral és az Evo vízszintes távkar (901838) vezérlőkkel működik.
Nem kompatibilis az Evo függőlegesen felszerelhető távkarral (901830)és az Evo kettős távkarral (901836)
 

Rendelhető
901477

 

A NAVY elektromos csónakmotor sorozat új továbbfejlesztett motorjai a NAVY 6.0 Evo és a NAVY 3.0 Evo modelleket foglalja magában.

A NAVY 6.0 Evo a 6 KW-os bemeneti teljesítményt nagyjából egy 9-10 lóerős benzines csónakmotorénak megfelelő meghajtássá alakítja át.

A dizájn elnyerte az IF Design Award 2015 kitüntetést. A NAVY 3.0 Evo bemeneti teljesítménye 3 KW, külsőre a NAVY 6.0-hoz hasonló.

Mindkét termék elegáns megjelenésű, és távkapcsolással vagy kormányrúdvezérléssel kapható.

A motorok egyáltalán nem igényelnek karbantartást, csupán a hajtóműolajat kell esetenként kicserélni. A NAVY sorozat ideális választás csónakázáshoz, horgászáshoz vagy más vízi tevékenységhez.

1 005 890 Ft
Rendelhető
901476

Navy Evo modellek:

A NAVY elektromos csónakmotor sorozat új továbbfejlesztett motorjai a NAVY 6.0 Evo és a NAVY 3.0 Evo modelleket foglalja magában.

A NAVY 6.0 Evo a 6 KW-os bemeneti teljesítményt nagyjából egy 9 - 10 lóerős benzines csónakmotorénak megfelelő meghajtássá alakítja át.

A dizájn elnyerte az IF Design Award 2015 kitüntetést. A NAVY 3.0 Evo bemeneti teljesítménye 3 KW, külsőre a NAVY 6.0-hoz hasonló.

Mindkét termék elegáns megjelenésű, és távkapcsolással vagy kormányrúdvezérléssel kapható.

A motorok egyáltalán nem igényelnek karbantartást, csupán a hajtóműolajat kell esetenként kicserélni. A NAVY sorozat ideális választás csónakázáshoz, horgászáshoz vagy más vízi tevékenységhez.


A vezeték nélküli, LCD képernyővel ellátott távvezérlő információt nyújt a felhasználónak a fennmaradó akkumulátorkapacitásról, a valós idejű feszültség és bemeneti teljesítmény értékekről, valamint a GPS-adatokról, mint például a sebesség és a távolság, amelyeket a motorfejben lévő GPS-modul továbbít. 

1 005 890 Ft
Rendelhető
901479

A NAVY elektromos csónakmotor sorozat a NAVY 6.0 és a NAVY 3.0 modelleket foglalja magában.

A NAVY 6.0 a 6 KW-os bemeneti teljesítményt nagyjából egy 9 - 10 lóerős benzines csónakmotorénak megfelelő meghajtássá alakítja át.

A dizájn elnyerte az IF Design Award 2015 kitüntetést. A NAVY 3.0 bemeneti teljesítménye 3 KW, külsőre a NAVY 6.0-hoz hasonló. Mindkét termék elegáns megjelenésű, és távkapcsolással vagy kormányrúdvezérléssel kapható.

A motorok egyáltalán nem igényelnek karbantartást, csupán a hajtóműolajat kell esetenként kicserélni. A NAVY sorozat ideális választás csónakázáshoz, horgászáshoz vagy más vízi tevékenységhez.

A vezeték nélküli, LCD képernyővel ellátott távvezérlő információt nyújt a felhasználónak a fennmaradó akkumulátorkapacitás- ról, a valós idejű feszültség és bemeneti teljesítmény értékekről, valamint a GPS-adatokról, mint például a sebesség és a távolság, amelyeket a motorfejben lévő GPS-modul továbbít. 

1 208 890 Ft
Rendelhető
901478

 

A NAVY elektromos csónakmotor sorozat új továbbfejlesztett motorjai a NAVY 6.0 Evo és a NAVY 3.0 Evo modelleket foglalja magában.

A NAVY 6.0 Evo a 6 KW-os bemeneti teljesítményt nagyjából egy 9 - 10 lóerős benzines csónakmotorénak megfelelő meghajtássá alakítja át.

A dizájn elnyerte az IF Design Award 2015 kitüntetést. A NAVY 3.0 Evo bemeneti teljesítménye 3 KW, külsőre a NAVY 6.0-hoz hasonló.

Mindkét termék elegáns megjelenésű, és távkapcsolással vagy kormányrúdvezérléssel kapható.

A motorok egyáltalán nem igényelnek karbantartást, csupán a hajtóműolajat kell esetenként kicserélni. A NAVY sorozat ideális választás csónakázáshoz, horgászáshoz vagy más vízi tevékenységhez.


A vezeték nélküli, LCD képernyővel ellátott távvezérlő információt nyújt a felhasználónak a fennmaradó akkumulátorkapacitásról, a valós idejű feszültség és bemeneti teljesítmény értékekről, valamint a GPS-adatokról, mint például a sebesség és a távolság, amelyeket a motorfejben lévő GPS-modul továbbít. 

1 208 890 Ft
Rendelhető
901263

Lítium-ion akkumulátor, 48 V, 175 A, Navy motorokhoz.

Az   akkumulátor két kommunikációs csatlakozóval van ellátva. Az egyik az akkumulátorállapot továbbítására szolgál, amely a NAVY motor LCD-kijelzőjén olvasható le, a másik pedig további csatlakoztatott akkumulátorokkal való összekötésre.

IP67 vízálló ház és csatlakozások!

BMS akkumulátorvezérlő rendszer Az összes akkumulátorcella „agyának” funkcióját betöltő BMS nemcsak az akkumulátorállapot kiszámításáért felelős, hanem óvja is az akkumulátort túltöltéssel, mélykisüléssel, túlhevüléssel és rövidzárlattal szemben. A BMS a cellakiegyenlítési technológia révén növeli az akkumulátor élettartamát, valamint használaton kívül csökkenti az önkisülést.
Az akku kikapcsolt üzemmódban a csökkent önkisülésnek köszönhetően hosszabb tárolhatósági idővel rendelkezik.

Nagy szilárdságú extrudált alumíniumból készült, az akkumulátor cellák védelme érdekében. Az alumínium jobban elvezeti a hőt, mint az egyéb anyagból készült házak.

1 689 890 Ft
Rendelhető
901260

Lítium-ion akkumulátor, 48 V, 40 A, Navy motorokhoz.

Az   akkumulátor két kommunikációs csatlakozóval van ellátva. Az egyik az akkumulátorállapot továbbítására szolgál, amely a NAVY motor LCD-kijelzőjén olvasható le, a másik pedig további csatlakoztatott akkumulátorokkal való összekötésre.

IP67 vízálló ház és csatlakozások!

BMS akkumulátorvezérlő rendszer Az összes akkumulátorcella „agyának” funkcióját betöltő BMS nemcsak az akkumulátorállapot kiszámításáért felelős, hanem óvja is az akkumulátort túltöltéssel, mélykisüléssel, túlhevüléssel és rövidzárlattal szemben. A BMS a cellakiegyenlítési technológia révén növeli az akkumulátor élettartamát, valamint használaton kívül csökkenti az önkisülést.
Az akku kikapcsolt üzemmódban a csökkent önkisülésnek köszönhetően hosszabb tárolhatósági idővel rendelkezik.

Nagy szilárdságú extrudált alumíniumból készült, az akkumulátor cellák védelme érdekében. Az alumínium jobban elvezeti a hőt, mint az egyéb anyagból készült házak.

555 490 Ft
Rendelhető
901261

Lítium-ion akkumulátor, 48 V, 80 A, Navy motorokhoz.

Az   akkumulátor két kommunikációs csatlakozóval van ellátva. Az egyik az akkumulátorállapot továbbítására szolgál, amely a NAVY motor LCD-kijelzőjén olvasható le, a másik pedig további csatlakoztatott akkumulátorokkal való összekötésre.

IP67 vízálló ház és csatlakozások!

BMS akkumulátorvezérlő rendszer Az összes akkumulátorcella „agyának” funkcióját betöltő BMS nemcsak az akkumulátorállapot kiszámításáért felelős, hanem óvja is az akkumulátort túltöltéssel, mélykisüléssel, túlhevüléssel és rövidzárlattal szemben. A BMS a cellakiegyenlítési technológia révén növeli az akkumulátor élettartamát, valamint használaton kívül csökkenti az önkisülést.
Az akku kikapcsolt üzemmódban a csökkent önkisülésnek köszönhetően hosszabb tárolhatósági idővel rendelkezik.

Nagy szilárdságú extrudált alumíniumból készült, az akkumulátor cellák védelme érdekében. Az alumínium jobban elvezeti a hőt, mint az egyéb anyagból készült házak.

875 890 Ft
Rendelhető
901482

A növekvő piaci keresletre reagálva az EPROPULSION vitorlásokhoz való peremes motorokat is kifejlesztett.

A motorok könnyen felszerelhetők, és kefementes motorokkal, hatékonyan működnek.

A beépített motorvédelemnek köszönhetően a motor víz alatti akadálynak ütközve megáll.

Távkaros vezérlés esetén meg kell hozzá vásárolni a 901838 cikkszámú vízszintes felületre szerelhető vezérlő egységet, vagy a 901830 cikkszámú függőleges beszerelésű vezérlő egységet.

Az akkumulátor (901263) és töltője (901824) nem tartozék, azokat külön kell  megrendelni

431 890 Ft
Rendelhető
901483

A növekvő piaci keresletre reagálva az EPROPULSION vitorlásokhoz való peremes motorokat is kifejlesztett.

A motorok könnyen felszerelhetők, és kefementes motorokkal, hatékonyan működnek.

A beépített motorvédelemnek köszönhetően a motor víz alatti akadálynak ütközve megáll.

Távkaros vezérlés esetén meg kell hozzá vásárolni a 901838 cikkszámú vízszintes felületre szerelhető vezérlő egységet, vagy a 901830 cikkszámú függőleges beszerelésű vezérlő egységet.

Az akkumulátor (901263) és töltője (901824) nem tartozék, azokat külön kell  megrendelni.

935 890 Ft
Rendelhető
901484

A növekvő piaci keresletre reagálva az EPROPULSION vitorlásokhoz való beépíthető motorokat is kifejlesztett.

A motorok könnyen felszerelhetők, és kefementes motorokkal, hatékonyan működnek.

A beépített motorvédelemnek köszönhetően a motor víz alatti akadálynak ütközve megáll. 

Távkaros vezérlés esetén meg kell hozzá vásárolni a 901838 cikkszámú vízszintes felületre szerelhető vezérlő egységet, vagy a 901830 cikkszámú függőleges beszerelésű vezérlő egységet.

Az akkumulátor (901263) és töltője (901824) nem tartozék, azokat külön kell  megrendelni.

 

 

1 113 890 Ft
Rendelhető
901451

2021-ben megújult a termékpaletta!

 

Az ÚJ Epropulsion EVO motorok hidrogenerációs képességekkel rendelkeznek. A hidrogeneráció lehetővé teszi, hogy a vitorlás hajó elektromos motorja feltöltse saját akkumulátorát vitorlázás vagy vontatás közben 4-10 csomó (7-18 km/h) óra közötti sebességnél. Epropulsion Spirit 1.0 EVO-t legfeljebb 1,5 tonnás hajók, csónakok, gumicsónakok, vitorláshajók meghajtására tervezték. A Spirit EVO motorok nagyobb akkumulátor teljesítménnyel rendelkeznek (1276 Wh), hogy még több időt tudjunk a vízen tölteni. Tolóereje egy 3 lóerős benzines csónakmotoréhoz hasonló. A lítium-polimer akkumulátor egy töltéssel kétszer olyan hosszú menetidőt kínál, mint más elektromos motorok.

A motor nagyon csendes, zajkibocsátása legfeljebb 60 dB. Az akkumulátor lebeg a felszínen ha vízbe esne. Az új integrált kijelző tájékoztatást nyújt a teljesítményről, a feszültségről, a hátralévő üzemidőről és az akkumulátor töltöttségéről. Háttérvilágítással rendelkezik az éjszakai jobb láthatóság érdekében. Akár feltekerhető napelemmel is lehet tölteni az akkumulátorokat. Megfordítható a gázadás iránya balkezeseknek. 
Dupla motoros csomagot és irányítást is lehet választani.

Az EVO modellekhez már biztonsági karkötő is jár.
Opcionálisan használható hozzá az új karkötők. 901999

 Az ár tartalmazza a motort, a távirányítót, a töltőt és az akkumulátort.  

Távkaros vezérlés esetén meg kell hozzá vásárolni a 901838 cikkszámú vízszintes felületre szerelhető vezérlő egységet, vagy a 901830 cikkszámú függőleges beszerelésű vezérlő egységet.

949 890 Ft
Rendelhető
901450

2021-ben megújult a termékpaletta!

 

Az ÚJ Epropulsion EVO motorok hidrogenerációs képességekkel rendelkeznek. A hidrogeneráció lehetővé teszi, hogy a vitorlás hajó elektromos motorja feltöltse saját akkumulátorát vitorlázás vagy vontatás közben 4-10 csomó (7-18 km/h) óra közötti sebességnél. Epropulsion Spirit 1.0 EVO-t legfeljebb 1,5 tonnás hajók, csónakok, gumicsónakok, vitorláshajók meghajtására tervezték. A Spirit EVO motorok nagyobb akkumulátor teljesítménnyel rendelkeznek (1276 Wh), hogy még több időt tudjunk a vízen tölteni. Tolóereje egy 3 lóerős benzines csónakmotoréhoz hasonló. A lítium-polimer akkumulátor egy töltéssel kétszer olyan hosszú menetidőt kínál, mint más elektromos motorok.

A motor nagyon csendes, zajkibocsátása legfeljebb 60 dB. Az akkumulátor lebeg a felszínen ha vízbe esne. Az új integrált kijelző tájékoztatást nyújt a teljesítményről, a feszültségről, a hátralévő üzemidőről és az akkumulátor töltöttségéről. Háttérvilágítással rendelkezik az éjszakai jobb láthatóság érdekében. Akár feltekerhető napelemmel is lehet tölteni az akkumulátorokat. Megfordítható a gázadás iránya balkezeseknek. 
Dupla motoros csomagot és irányítást is lehet választani.

Az EVO modellekhez már biztonsági karkötő is jár.
Opcionálisan használható hozzá az új karkötők. 901999

 Az ár tartalmazza a motort, a távirányítót, a töltőt és az akkumulátort.  

Távkaros vezérlés esetén meg kell hozzá vásárolni a 901838 cikkszámú vízszintes felületre szerelhető vezérlő egységet, vagy a 901830 cikkszámú függőleges beszerelésű vezérlő egységet.

949 890 Ft
Rendelhető
902000

A SPIRIT 1.0 jellemzője a sebességváltó nélküli, javított motorkonstrukció. A kiváló minőségű szénkefementes, 90%-os maximális hatásfokú egyenáramú motornak köszönhetően a SPIRIT 1.0 általános hatásfoka 50% felett van. A motor nem igényel karbantartást, tolóereje megfelel egy 3 lóerős benzines csónakmotornak.

A Spirit 1.0-t legfeljebb 1,5 tonnás kísérőhajók, gumicsónakok, dingik, vitorláshajók meghajtására tervezték. A motorfejen elhelyezett és a töltéshez levehető lítium-polimer akkumulátor egy töltéssel kétszer olyan hosszú menetidőt kínál, mint más elektromos motorok. A motor nagyon csendes (zajkibocsátása legfeljebb mind- össze 60 dB), biztonsággal kezelhető, és ha az akkumulátor véletlenül a vízbe esne, akkor nem süllyed el! A motor szállításához az akkumulátor kivehető, és a kormányrúd lehajtható. A motor tömege akkumulátor nélkül csupán 9,8 kg, az akkumulátoré nagyjából ugyanennyi, így a két alkatrész cipelésekor a terhelés kiegyensúlyozott. Az akkumulátor töltöttségét beépített elektronikai egység mutatja. Nincs szükség rendszeres karbantartásra! A Spirit 1.0 háromféle szárhosszal, kézikaros változatban kapható. 


Irányadó teljesítményértékek     Sebesség     Hatótávolság      

Teljesítmény (W)
Sebesség (km/h)
Üzemidő (óra:perc)
Hatótávolság (km)
35
3.5
36:25
129
65
 4.3
19:35
 85.3
125
 5.6
10:00
56
250
7.1
5:00
35.5
500
8.5
2:30
21.3
750
9.2
1:40
15.3
1000
10
1:15
12.5



Műszaki adatok:


Max. bemeneti teljesítmény: 1 kW
Akkumulátor, lítium-polimer: 1276 Wh
Hajtóerő (tolóerő × sebesség, tengelyteljesítmény × propellerhatásfok): 500 W
Hasonló benzines csónakmotor (hajtóerő): 3 LE
Max. átlagos hatásfok. 50%
Max. propeller-fordulatszám ford./perc: 1200
Motortömeg akkumulátor nélkül kg. 10,6
Akkumulátor tömege: 8,8 kg
Akkumulátor: beépített 
Alapkivitelű propeller átmérője: 280 mm
Max. áramfelvétel: 24,6 A
Névleges feszültség: 40,7 V
Feszültség töltés után: 46,2 V
Hőmérséklet-tartomány: -10–40° C
Töltési idő üresről teljes töltésig, alapkivitelű töltő: kb. 8,5 óra, gyors töltő: 3,5 óra
Töltési ciklusok száma a névleges kapacitás 80%-ig: > 500 ciklus
Állóhelyzeti tolóerő: 66 font / 30 kp

825 890 Ft
Tribhossz
Rendelhető
902002

Az Epropulsion Spirit 1.0 Plus rövid trib jellemzője a sebességváltó nélküli, javított motorkonstrukció. A kiváló minőségű szénkefementes, 90%-os maximális hatásfokú egyenáramú motornak köszönhetően a SPIRIT 1.0 általános hatásfoka 50% felett van. A motor nem igényel karbantartást, tolóereje megfelel egy 3 lóerős benzines csónakmotornak.

A Spirit 1.0-t legfeljebb 1,5 tonnás kísérőhajók, gumicsónakok, dingik, vitorláshajók meghajtására tervezték. A motorfejen elhelyezett és a töltéshez levehető lítium-polimer akkumulátor egy töltéssel kétszer olyan hosszú menetidőt kínál, mint más elektromos motorok. A motor nagyon csendes (zajkibocsátása legfeljebb mind- össze 60 dB), biztonsággal kezelhető, és ha az akkumulátor véletlenül a vízbe esne, akkor nem süllyed el! A motor szállításához az akkumulátor kivehető, és a kormányrúd lehajtható. A motor tömege akkumulátor nélkül csupán 9,8 kg, az akkumulátoré nagyjából ugyanennyi, így a két alkatrész cipelésekor a terhelés kiegyensúlyozott. Az akkumulátor töltöttségét beépített elektronikai egység mutatja. Nincs szükség rendszeres karbantartásra! A Spirit 1.0 kézikaros változatban kapható. 


Irányadó teljesítményértékek     Sebesség     Hatótávolság      

Teljesítmény (W)
Sebesség (km/h)
Üzemidő (óra:perc)
Hatótávolság (km)
35
3.5
36:25
129
65
 4.3
19:35
 85.3
125
 5.6
10:00
56
250
7.1
5:00
35.5
500
8.5
2:30
21.3
750
9.2
1:40
15.3
1000
10
1:15
12.5


Műszaki adatok:


Max. bemeneti teljesítmény: 1 kW
Akkumulátor, lítium-polimer: 1276 Wh
Hajtóerő (tolóerő × sebesség, tengelyteljesítmény × propellerhatásfok): 500 W
Hasonló benzines csónakmotor (hajtóerő): 3 LE
Max. átlagos hatásfok. 50%
Max. propeller-fordulatszám ford./perc: 1200
Motortömeg akkumulátor nélkül kg. 11,8
Akkumulátor tömege: 8,8 kg
Akkumulátor: beépített 
Szárhossz mm: 775 
Alapkivitelű propeller átmérője: 280 mm
Max. áramfelvétel: 24,6 A
Névleges feszültség: 40,7 V
Feszültség töltés után: 46,2 V
Hőmérséklet-tartomány: -10–40° C
Töltési idő üresről teljes töltésig, alapkivitelű töltő: kb. 8,5 óra, gyors töltő: 3,5 óra
Töltési ciklusok száma a névleges kapacitás 80%-ig: > 500 ciklus
Állóhelyzeti tolóerő: 66 font / 30 kp


825 890 Ft
Tribhossz
Rendelhető
902001

Az Epropulsion Spirit 1.0 Plus rövid trib jellemzője a sebességváltó nélküli, javított motorkonstrukció. A kiváló minőségű szénkefementes, 90%-os maximális hatásfokú egyenáramú motornak köszönhetően a SPIRIT 1.0 általános hatásfoka 50% felett van. A motor nem igényel karbantartást, tolóereje megfelel egy 3 lóerős benzines csónakmotornak.

A Spirit 1.0-t legfeljebb 1,5 tonnás kísérőhajók, gumicsónakok, dingik, vitorláshajók meghajtására tervezték. A motorfejen elhelyezett és a töltéshez levehető lítium-polimer akkumulátor egy töltéssel kétszer olyan hosszú menetidőt kínál, mint más elektromos motorok. A motor nagyon csendes (zajkibocsátása legfeljebb mind- össze 60 dB), biztonsággal kezelhető, és ha az akkumulátor véletlenül a vízbe esne, akkor nem süllyed el! A motor szállításához az akkumulátor kivehető, és a kormányrúd lehajtható. A motor tömege akkumulátor nélkül csupán 9,8 kg, az akkumulátoré nagyjából ugyanennyi, így a két alkatrész cipelésekor a terhelés kiegyensúlyozott. Az akkumulátor töltöttségét beépített elektronikai egység mutatja. Nincs szükség rendszeres karbantartásra! A Spirit 1.0 kézikaros változatban kapható. 


Irányadó teljesítményértékek     Sebesség     Hatótávolság      

Teljesítmény (W)
Sebesség (km/h)
Üzemidő (óra:perc)
Hatótávolság (km)
35
3.5
36:25
129
65
 4.3
19:35
 85.3
125
 5.6
10:00
56
250
7.1
5:00
35.5
500
8.5
2:30
21.3
750
9.2
1:40
15.3
1000
10
1:15
12.5


Műszaki adatok:


Max. bemeneti teljesítmény: 1 kW
Akkumulátor, lítium-polimer: 1276 Wh
Hajtóerő (tolóerő × sebesség, tengelyteljesítmény × propellerhatásfok): 500 W
Hasonló benzines csónakmotor (hajtóerő): 3 LE
Max. átlagos hatásfok. 50%
Max. propeller-fordulatszám ford./perc: 1200
Motortömeg akkumulátor nélkül rövid kg. 10,6
Akkumulátor tömege: 8,8 kg
Akkumulátor: beépített 
Szárhossz mm: 650 
Alapkivitelű propeller átmérője: 280 mm
Max. áramfelvétel: 24,6 A
Névleges feszültség: 40,7 V
Feszültség töltés után: 46,2 V
Hőmérséklet-tartomány: -10–40° C
Töltési idő üresről teljes töltésig, alapkivitelű töltő: kb. 8,5 óra, gyors töltő: 3,5 óra
Töltési ciklusok száma a névleges kapacitás 80%-ig: > 500 ciklus
Állóhelyzeti tolóerő: 66 font / 30 kp


825 890 Ft
Tribhossz
 
Nézet:
Sorrend: